21/9 : Rondleiding van de tentoonstelling De nieuwe vlaamse strip

Gepubliceerd op 10 augustus 2017
Donderdag 21 september, 12u15 tot 13u00.

Johan Stuyck kent de nieuwe Vlaamse strip als geen ander.  Hij behaalde zijn masterdiploma aan de Sint-Lukas Hogeschool in Brussel (LUCA School of Arts) waar hij nu coördinator is van de opleiding ‘Beeldverhaal & Graphic Storytelling.’ Sinds 1985 leidt hij een grafische studio en in 2000 richtte hij in Leuven Uitgeverij Oogachtend op waar hij vooral werk van jonge striptekenaars en illustrators begeleidt en publiceert. Tijdens de rondleiding in de tentoonstelling van het Stripmuseum geeft Johan zijn persoonlijke kijk op de Vlaamse wondergeneratie, met anecdotes over auteurs wiens carrière hij heeft kunnen volgen van het prille begin.

Prijs: €5 per persoon

Maximum 25 personen

Reservering via visit@stripmuseum.be  met de titel "BROODJE BRUSSEL JOHAN STUYCK".