Museumbrunch !

Gepubliceerd op 03 februari 2017

Vanaf nu kan u in het weekend van een brunch genieten en het Museum aan een kortingstarief bezoeken. De Brasserie Horta heeft een heerlijk menu samengesteld: verse eitjes met spek, warme koffiekoeken of boterhammen, ham en kaas,... Zelfs een glaasje schuimwijn is voorzien.

Voor 19€ in plaats van 16,50€ (kindermenu aan 12€ in plaats van 10€), krijgt u er een museumticket bij. Een mooie korting die u niet aan u kan voorbij laten gaan !

Enkel op zaterdag en zondag van 9u30 tot 11u30. Het ticket is enkel geldig op de dag van uw brunch !