Onze activiteiten in augustus

Gepubliceerd op 30 juni 2017

Zoals elk jaar is er weer heel wat te doen in het Stripmuseum.

Elke woensdag van augustus (02, 09, 16, 23 en 30/08),organiseren wij een schattenjacht in het museum. Om mee te doen, kan je een schatkaart vragen aan het onthaal van het museum. Dit is een activiteit voor kinderen van 6 tot 12.

Daarboven zijn er rondleidingen en activiteiten op zondag, om 14h:

06/08 om 14u : Rondleiding in Smurfentaal - Hoe vlot kan jij dit bezoek smurfen? Onze gids verkent met jullie het universum van Peyo en de Smurfen, en véél meer!

13/08 om 14u : Rondleiding Asterix en de Belgen - Ontdek met Asterix en Obelix je Gallische temperament!

20/08 om 14u : Rondleiding met de Kinderkoffer. Met de spelletjes in de koffer leer je heel wat bij over strips. Een ludieke rondleiding, voor kinderen van 6 tot 12 en hun ouders.

26/08 om 14u : Ontdek de link - duidelijk, hoewel soms onzichtbaar - tussen strips en magie.

27/08 : Atelier ‘Sac à Puces’ workshop voor kinderen met Falzar en Carine de Brab, in het kader van de tentoonstelling Zidrou. Deze ateliers worden in het Frans gegeven. Hiervoor is reservatie verplicht.

Voor alle rondleidingen raden wij u aan om te reserveren via visit@cbbd.be. 25 personen maximum per rondleiding.