Zaterdag 7 november: Draw4Children

Gepubliceerd op 03 november 2015

Deze zaterdag, van 19 tot 22u, organiseert de vzw Dance4Children een evenement ten voordele van Refugee Next Door. U kan genieten van een reeks Afrikaanse en orientaalse dansperformances en een speciale tentoonstelling van originele tekeningen.

De opbrengsten van de avond gaan naar de oegandese vereniging Refugee Next Door die ze zal gebruiken om de diensten van de Saint-Francis school in Jinja te verbeteren.

De tekenaars die deelnemen aan het evenement zijn : Darasse, Clarke, Frank Pé, Marc Hardy, Wasterlain, Bercovici, Eric Maltaite, Dan, Derib, Francisco Porcel, Jose Luis Munuera, Benoit Feroumont, Chistian Durieux, Capucine Deslouis, Cosey, Mateo Alemano, Sylvain Savoia, Libon, Jordi, Nob, Claire Wendling, Marianne Duvivier, Dany, Flore Eggermont Balthazar, Julien Neel, Olivier Grenson, Pierre Bailly, Bruno Gilson en Yoann Chivard.

Ambassadeur van Draw4Children is Christian Darasse.

Voorverkoop: 5 EUR
Ter plaatse : 8 EUR