Drink & draw

Tekenen en samen iets drinken, klinkt als een heerlijke combinatie, niet?

Gepubliceerd op 01 april 2024

Op donderdag 25 april toveren we de tweede verdieping van het Stripmuseum om tot een groots tekenfeest. Onder begeleiding van enkele professionele striptekenaars oefen je jouw tekenskills. Wat extra moed nodig? We voorzien een bar waar je drankjes naar keuze kan bestellen om je tekenpolsen wat losser te maken.

Een Drink & Wat?
De ingrediënten van een goede Drink and Draw zijn: tekenen, verfrissende drankjes, goed geluid, geen regels, geen grenzen, maar veel inspiratie van onze tekenaars.

Doe mee met je favoriete tekenmateriaal op donderdag 25 april in het Brussels Stripmuseum!

Hoe werkt het?
Of je nu een enthousiaste striptekenaar bent, een beginner of na een lange periode graag nog eens wil tekenen, iedereen is welkom op deze Drink & Draw.

Wij zorgen voor de perfecte omgeving om te tekenen (potloden en papier, maar neem gerust je favoriete materiaal of schetsboek mee....) en je tekent wat je wilt, wanneer je wil.

Kom af wanneer je wil en laat je inspireren door onze getalenteerde striptekenaars.
__

Bij Drink & Draw is iedereen welkom. We streven ernaar een veilige ruimte te creëren waar iedereen zich op zijn gemak voelt. #alldrawinglevels
Programma:
18.00 uur - Opening bar + gratis tekenen
19.00 uur - Mc Leti Confetti (Grafik) + DJ Gelukwens (AB Concerts, Kiosk Radio)
21.00 uur - Special guests: Koen Saelemaekers (storyboard artist @ Fabrique Fantastique), Charlotte Dumortier (illustraties & strips) en Frederik Van Den Stock (strips en tekeningen)
22u00 - Einde

Praktische info:
Waar: Stripmuseum (Zandstraat 20 20, 1000 Brussel)
Wanneer? Donderdag 25 april 18:00 - 22:00
Prijs: gratis toegang (drank niet inbegrepen)

In samenwerking met Grafik. Met de steun van Stichting Marc Sleen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.