Stripfeest: het Stripmuseum van de partij!

Gepubliceerd op 30 augustus 2016

Dit weekend bruist het van de stripactiviteiten rond het Stripfeest in het Warandepark... maar niet alleen daar! Profiteer van de Strippass en het treintje om u vanuit het park naar het Stripmuseum en andere striptrekpleisters in de stad te begeven. Met de pas geniet u bovendien van tal van kortingen. In het Warandepark ontvangen we u graag op onze stand, waar we met een animatie onze volgende tentoonstelling aankondigen. In het museum zelf stellen we heel het weekend verschillende animaties voor aan al onze bezoekers.

Zaterdag en zondag

Om 11u, 14u en 16u: Tac-o-Tac tekenbattle met de jonge auteurs van 64_page !

Zondag

Om 10u30: rondleiding (FR) van de Frank Pé tentoonstelling door Frank Pé zelf ! Reserveer alvast uw plaatsen tot vrijdag 18u(visit@stripmuseum.be) en maak van de gelegenheid gebruik om de tentoonstelling tijdens haar laatste weekend te ontdekken. Voor wie niet gereserveerd heeft voor vrijdagavond, nodigen wij u uit om op deze zondag op voorhand te komen.