1/11 : Schattenjacht tijdens de herfstvakantie

Gepubliceerd op 24 oktober 2017

Tijdens de herftsvakantie organiseren we op woensdag 1 november opnieuw onze schattenjacht voor families. Om deel te nemen kan u zich aanmelden bij de onthaalmedewerker : hij of zij zal u een schatkaart geven met de nodige instructies.
Natuurlijk kan niet iedereen tegelijk op schattenjacht. In het slechtste geval zal men u vragen om enkele minuten geduld te oefenen voor u aan uw zoektocht begint, zodat u andere schattenjagers niet voor de voeten loopt. Zo blijft het zeker spannend !

Gratis bij aankoop van een museumticket.