20 tot 22 april: De Grote Paasklokkenjacht van het Stripmuseum!

Gepubliceerd op 04 april 2019

Wilt u dit jaar een origineel tintje geven aan uw traditionele paaseierenjacht? Dan bent u in het Stripmuseum aan het juiste adres!

We nodigen jullie graag uit voor een familiespel, gemaakt op maat van kinderen tot 12 jaar en waarbij elk kind na afloop een zakje chocolade-eieren krijgt. De allerjongsten zijn natuurlijk welkom, maar de vragen zullen wellicht nog iets te moeilijk zijn voor hen.

Als aanloop naar zijn 30ste verjaardag biedt het Stripmuseum deze activiteit gratis aan alle families met een geldig toegangsticket. Het is niet meer mogelijk om in te schrijven, maar we hebben op elke dag van het lange weekend nog een paar honderd plaatsen. In functie van de beschikbare voorraad is deelnemen aan de paasklokkenjacht tijdens het weekend zelf dus nog mogelijk. Maar opgelet, na het verdelen van de overgebleven paaseitjes kunnen we geen eieren meer garanderen.

Om schade aan de werken en de tentoonstellingen te vermijden gaat het niet om een echte paaseierenjacht, maar om een zoektocht in het museum met zakjes chocolade-eieren als beloning. Alleen de kinderen onder 12 jaar krijgen een zakje.

Jullie kunnen deelnemen aan onze Paasklokkenjacht van vrijdag 20 april tot en met zondag 22 april tijdens de openingsuren van het museum, van 10 tot 18 uur.