Een combiticket met het MIMA

Gepubliceerd op 06 oktober 2017

Nog tot 31 december loopt in het MIMA – een nieuw maar toch al goed bekend museum - de tentoonstelling “Art is Comic”. Net als in onze tentoonstelling “De Nieuwe Vlaamse Strip” brengt het MIMA hulde aan een nieuwe generatie die uitblinkt in creativiteit en ongedwongenheid. Van sommige artiesten worden de werken zelfs in beide musea tentoongesteld. Prima gelegenheid dus om een speciale aanbieding voor te stellen! Vraag aan de balie van uw favoriet museum naar een combiticket en betaal slechts €12 voor beide tentoonstellingen.
MIMA: Henegouwenkaai 41, 1080 Sint-Jans-Molenbeek