Een probleem met uw reservatie?

Bekijk onze FAQ's

Gepubliceerd op 23 december 2021

Aangezien onze kantoren momenteel gesloten zijn, vindt u hieronder een selectie van de meest gestelde vragen (FAQ) terug:

OPENINGSTIJDEN en andere:

- Open van dinsdag t.e.m. zondag van 10.00 tot 18.00 uur (laatste toegang: 17.00 uur)

- Van 26/12 tot 9/01 (kerstvakantie) is het museum open van maandag t.e.m. zondag van 10 tot 18 uur (laatste toegang: 17.00 uur) BEHALVE op feestdagen op zaterdagen

- OPGELET: op 24/12 is het museum open van 10u tot 15u (laatste toegang: 14u)

- Wij zullen echter GESLOTEN zijn op 25/12 en 01/01

- Dieren, zelfs in een draagtas, zijn niet toegestaan.

ELLOHA toegangstickets (online voorverkoop via www.stripmuseum.be/nl/home):

- Hoewel een ticketreservatie niet meer verplicht is, raden wij u toch aan uw tickets voor de kerstvakantie online te kopen. Selecteer eerst de datum van uw bezoek, vervolgens het uur van aankomst om uiteindelijk de gewenste tickets aan te kopen.

- Een online reservatie geeft geen voorrang aan de kassa. Gelieve geduldig uw beurt af te wachten tot de QR-codes van uw reservatie gescand werden aan het onthaal alvorens aan het bezoek te beginnen.

- Merkt u een fout op in uw reservatie betreffende datum en uur van aankomst dan past onze onthaalmedewerker uw reservatie graag aan bij aankomst aan het Stripmuseum.

ANNULATIE van uw ELLOHA reservatie:

- Indien u uw tickets wenst te annuleren dan kan u ons hiervan via e-mail op de hoogte brengen. Twee mogelijkheden bieden zich aan betreffende een aanvraag voor annulatie:

o Een terugbetaling van uw tickets. Om dit te doen, gelieve ons uw IBAN bankgegevens en de naam op de reservatie of reservatie nummer mee te geven. Houd er rekening mee dat volgens het reservatiebeleid van Elloha een administratiekost van 2,00 € zal worden afgetrokken van het totaalbedrag.

o Een promo code van dezelfde waarde voor een volgende online boeking, geldig gedurende 1 jaar.

- Indien u online heeft gereserveerd zonder hiervan een bevestigings te hebben ontvangen met uw tickets, maar dat deze toch betaald werden, nodigen wij u uit een screenshot van uw account te maken als betalingsbewijs om aan onze onthaalmedewerker voor te leggen. Dit geeft u toegang tot het museum.

CORONAMAATREGELEN binnen het museum:

- Het Covid Safe Ticket is vereist om het Stripmuseum te bezoeken. Gelieve ervoor te zorgen dat u het bij de hand heeft en voor kan leggen aan onze medewerkers bij aankomst aan het museum.

- Het dragen van een masker in het Museum is verplicht vanaf de leeftijd van 6 jaar.

Wij nodigen u uit om onze Facebook-pagina te bezoeken om op de hoogte te blijven van onze actualiteit.

Tags : Praktische info