Herbekijk onze #museumathome reeks!

Het Stripmuseum kwam naar u toe

Gepubliceerd op 20 mei 2020

Van half maart tot begin juni was het Stripmuseum door de lockdown gesloten voor het publiek. Toch bleef het zijn passie voor de 9e Kunst met u delen via sociale netwerken en de website.

Bijna drie maanden lang presenteerden we dagelijks een aflevering in een vaste thematische volgorde. Elke dag van de week kreeg zijn vaste rubriek.

Interviews met auteurs zoals Willy Linthout, de voorstelling van de creatieve processen die stripauteurs doorlopen (met het werk van kunstenaars zoals Wauter Mannaert en Joris Mertens), een duik in de fotoarchieven of een blik op de toekomstige tentoonstellingen, het waren allemaal thema's die aan bod kwamen.

U kan alle afleveringen herbekijken op één pagina, goed voor enkele uren stripplezier: onze #museumathome pagina!