Het Stripmuseum vernieuwt

Gepubliceerd op 09 april 2024

Vanaf april begint het Stripmuseum aan een reeks werken die moeten leiden tot een nieuwe permanente tentoonstelling. De werken worden ingedeeld in fasen, waarvan de eerste plaatsvindt voor de zomer. Tijdens je bezoek in de maanden april, mei of juni zal een deel van de tweede verdieping gesloten zijn voor bezoeken. Meer dan 70% van het museum blijft echter toegankelijk, en we openen zelfs nieuwe tentoonstellingen elders in het museum om ons aanbod aan te vullen. Wij heten je met andere woorden nog steeds met veel plezier welkom!

Mogelijk wordt u tijdens uw bezoek geconfronteerd met lichte overlast. We excuseren ons hiervoor bij voorbaat.

We kijken er alvast erg naar uit u vanaf oktober te ontvangen in een volledig vernieuwd museum, met een glansrol voor de geschiedenis van het Belgische stripverhaal!

Permanente expo's in april-mei-juni:

Tijdelijke expo's in april-mei-juni: