Rondleiding met kinderkoffer

14/7 om 14u30

Gepubliceerd op 10 juli 2018

Deze zaterdag 14 juli om 14u30 nodigt het Stripmuseum u uit voor een bezoek onder de kundige leiding van onze gids Kurt met zijn kinderkoffer. U ontdekt de permanente tentoonstellingen maar wordt ook uitgenodigd om deel te nemen aan een aantal spelletjes in stripstijl: leer vloeken met kapitein Haddock, maak een strippuzzel of test uw tekentalent met onze Strippictionary!

Gratis activiteit voor alle bezoekers met een geldig ticket van het museum. Doelpubliek: families met kinderen van 6 tot 14 jaar.

Het aantal plaatsen is beperkt. Schrijf u nu in en stuur uw naam en het aantal personen naar visit@stripmuseum.be. Of wees er zaterdag op tijd bij voor de last minute inschrijvingen!