Schenk een museumbezoek

Gepubliceerd op 16 december 2020

Na een jaar waarin het cultureel leven op een laag pitje stond, koestert u uw uitstapjes nu misschien wel dubbel. Welk cadeau is er in 2020 dan ook rijker dan een dagje cultuur snuiven? Schenk nu een cadeauchèque die uw vrienden later in 2021 kunnen inwisselen voor (een) ticket(s).

Geniet u liever zelf? Koop dan nu al uw tickets voor een bezoek in 2021. Tot 31 december betaalt u voor tickets voor volgend jaar bovendien slechts de prijs van 2020.

Mag het iets meer zijn? Ga dan voor een museumPASSmusées, en geniet een jaar lang van toegang tot meer dan 185 musea in heel België.

Tags : Museum / Strip / Tentoonstelling / Uitgave / Rondleiding / Stripwandeling / Art Nouveau / Leeszaal / Stripatelier / Zaalverhuur / Praktische info