Themadag Chinese strip

Gepubliceerd op 05 augustus 2018

Deze zaterdag 18/08 om 14u stellen we u een rondleiding van onze tijdelijke tentoonstelling "Panorama van de Chinese strip" voor. De rondleiding wordt gevolgd door de aanwezigheid van Zhang Wenhai, schilder en kalligraaf, die van 15u tot 17u voor u uw naam in het Chinees schrijft en de catalogi van de tentoonstelling signeert bij Slumberland. Een uitgelezen kans om een grote stripcultuur en een unieke tentoonstelling te komen ontdekken, des te meer omdat de tentoonstelling binnen drie weken wordt afgesloten!

De rondleiding (14u in het NL of in het FR) is gratis bij aankoop van een toegangsticket.