Tijdelijke sluiting van het museum

Gepubliceerd op 13 maart 2020

Het Stripcentrum volgt de aanbevelingen van de Veiligheidsraad om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Het museum en de bureaus zullen gesloten zijn vanaf zaterdag 14 maart, tot nader order. Onze prioriteit is momenteel de gezondheid van onze bezoekers, medewerkers en naasten, en de collectieve inspanning die nodig is om deze te beschermen.

Indien u een reservatie hebt om voor de Paasvakantie het museum te bezoeken, zullen onze diensten contact opnemen om een eventueel uitstel van het bezoek te bespreken. Alle groepsbezoeken tot 3 april worden geannuleerd.

Het team van het Stripmuseum dankt u voor uw begrip. We verwelkomen u met plezier zo snel mogelijk terug in het museum. Op sociale media kan u de activiteiten van het museum blijven volgen.