Welkom "Comic Art Europe"!

Gepubliceerd op 07 december 2020

Het Belgisch Stripcentrum is erg blij de komende drie jaar deel uit te maken van « Comic Art Europe »!

Vier Europese organisaties uit evenveel landen die het ecosysteem van het stripverhaal vertegenwoordigen bundelen de krachten in dit project: The Lakes International Comic Art Festival (UK), Escola Joso (Spanje), Lyon BD (Frankrijk) en het Belgisch Stripcentrum.

Het doel? De stripsector in Europa versterken!
Ontdek meteen de officiële website en de allereerste fase van het project, een open call voor stripprojecten op comicarteurope.eu